Palvelun käyttöehdot

Peruspalvelu

Peruspalvelulla tarkoitamme kyläseurojen tietojen ylläpitoa palvelimellamme. Tähän luetaan tietojen lisääminen ja muuttaminen, sekä kyläseuran tietojen julkaisu.

Kyläseuran tietojen lisääminen ja muutokset ovat ilmaispalveluja, eikä mitään kuukausimaksuja peritä.

Lisäarvopalvelut

Tarjoamme kyläseuroille lisäarvopalveluja, kuten domain nimet (esim. kylannimi.kylaseura.fi), kotisivujen luominen, palvelintila ja sähköpostit. Nämä lisäarvopalvelut ovat maksullisia palveluja, mutta on pyritty hinnoittelemaan erittäin kilpailukykyisesti.

Vastuut

Keräämme kyläseurojen tiedot pääsääntöisesti netin kautta. Lisäämme hakemistoon vain ne kyläseurat, joiden tiedot löytyvät Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä YTJ:stä. Tällä pyrimme varmistamaan, että kyseinen kyläseura on oikeasti olemassa ja on toimintansa rekisteröinyt.

Emme kuitenkaan vastaa kyläseurojen tietojen oikeellisuudesta, sillä mm. osoite- ja kotisivujen tiedot eivät välttämättä YTJ:stä löydy tai jos löytyy, niin ne voivat olla virheelliset/puutteelliset/vanhentuneet.