Kaikki uutiset

Kylaseura.fi avattu

06.04.2014 12:23:19 Liikala Markku

Avasimme portaalin, johon tullaan keräämään kyläseurojen tiedot keskitetysti koko suomesta. Voitte itse pyytää tietojen lisäämistä hakemistoon palaute-sivun palautelomakkeella.

Palaute-lomakkeen avulla voit pyytää oman kyläseurasi lisäämistä hakemistoon. Samoin voit myös pyytää tietojen korjaamista.

Kun pyydät tietojen lisäämistä tai muuttamista, täytä omat tietosi (Nimi,Osoite,Yritys,Puhelinnumero,Sähköposti) kenttiin ja lisätiedot kenttään lisättävän kyläseuran tiedot. Kerro ainakin kyläseuran virallinen nimi, y-tunnus, osoite ja www-sivun osoite (jos sellainen on). Kyläseuran tiedot tarkistetaan YTJ:stä ennen lisäämistä hakemistoon.

Nimeäsi ja sähköpostiosoitettasi ei julkaista www-sivustollamme, vaan niitä käytetään yhteydenottoon siinä tapauksessa, että annetuissa tiedoissa on puutteita. Tietoja ei myöskään tulla käyttämään suoramarkkinoinnissa, eikä niitä luovuteta eteenpäin.